صافکاری پی دی آر چیست و کاربرد آن:

صافکاری از جمله کارهای بسیار مهم برای رفع عیب و ایراد بدنه انواع خودرو محسوب می شود. در این باره اگر شما به صافکاری پی دی آر تهران مراجعه کنید، بدون شک با نتیجه خوبی روبرو خواهید شد؛ چرا که صافکاری در انواع صافکاری بی رنگ و با رنگ برای انواع ماشین مورد استفاده قرار می گیرد.

صافکاری پی دی آر یکی از روش های صافکاری بی رنگ و به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون رنگ است. در مواردی که آسیب های بدنه خودرو کم بوده و بدون نیاز به اعمال ضربات محکم و شدید، بدنه خودرو ترمیم شده (برطرف سازی فرورفتگی های کوچک)  از آن استفاده می شوند.

همان گونه که در بالاتر ذکر شد، این روش های صافکاری در برطرف سازی فرورفتگی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. مانند فرو رفتگی های ناشی از تگرگ یا ضربات فیزیکی کم.

میله های پی  دی آر:

میله های پی دی ار از جمله از ابزار هایی هستند که برای صافکاری خودرو ها بدون رنگ به کار برده می شوند و نحوه عملکرد میله های پی دی آر نیز بسیار ساده می باشد. قیمت این میله ها معمولا بستگی به جنس آن ها دارد البته قیمت آنها به کشوری که آن را ساخته هم بستگی دارد. جنس فولاد میله های پی دی آر بسیار بر کیفیت کار و برای رفع و ترمیم فرورفتگی های بدنه اثرات خوبی را در بر دارد به تاثیر خوب آن  اعتراف می کنید.

این میله ها انواع مختلفی دارند:

  1. چرخشی: برای استفاده در نقاطی که امکان چرخش میله وجود دارد.
  2. اهرمی: جهت استفاده برای اهرم در قطعات جدا شونده مانند کاپوت و …
  3. دم ماهی: برای استفاده در نقاطی با فضای کم برای انجام عمل صافکاری

زمانی که بدنه با انواع تو رفتگی و یا فرورفتگی مواجه است؛ بدون شک صافکاری پی دی آر تهران باید وظیفه خود یعنی تعمیر و ترمیم بدنه خودرو را برعهده بگیرد. اما در حالت کلی و ایده آل بهتر است به این نکته توجه فرمایید که اگر شما بتوانید صافکاری با میله های پی دی آر را در نظر داشته باشید، قطعا از قیمت ماشین تا حدود زیادی چیزی کاسته نمی شود. حتی در تشخیص رنگ آن چنان که باید چیزی از صافکاری رؤیت نمی شود که بخواهد از ارزش ماشین کم کند.

صافکاری آنلاین

صافکاری آنلاین اولین و بروز ترین مرجع آنلاین صافکاری است ، شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تصادفی خود از قیمت و مدت زمان مورد نیاز صافکاری ماشین خود با خبر شوید.

یکی از ویژگی های سایت صافکاری آنلاین صافکاری و نقاشی خودرو با تاییده ای کارشناس می باشد.

خدمات ما
درخواست صافکاری
09121779706

Leave A Comment